Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Pokaż wszystkie komentarzeTo bedzie dobry motocykl ale przosze nie klamac. Ducati 1198R ma 180KM przy 9750RPM, 134Nm przy 7700RPM i wazy gotowy do jazdy okolo 190kg. To przy zalozonym wydechu fabrycznym ale razem z motocyklem przychodzi tez uklad wyscigowy i chip a wiec waga spada a moc rosnie do okolo 190km. 1198R ma w najgorszym wypadku prawie identyczny stosunek mocy do wagi ale ciagu ma duzo wiecej i wszystko przychodzi duzo szybciej.
OdpowiedzNikt nie kłamie. Porównujemy modele fabryczne, bez tuningu. 1198 waży gotowy do jazdy dobrze ponad 190 kg i ma 170KM. Stosunek mocy do masy ma niestety gorszy... Wersji podkręconych, z zmienionymi wydechami nie bierzemy tutaj pod uwagę...
Odpowiedzjak cie stac to se kup, a to co na papierze i to w jaki sposób testujący odwijają prawą manetke to już co innego, bmw dużo zapłaciło by takie artykuły pisać, tu też to dostrzegam, a elektronika jaką się pakuje do motocykla tylko go zabija i będzie pierwszym elementem, który się zepsuje - tak jak w samochodach :)
Odpowiedz