Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeTez posiadam CBR 250R. Spalanie 3,5 litra potwierdzone (jak sie nie ciagnie pod czerwone pole) Moment wysoki juz przy 6 tys. Bardzo lekkie moto, niektorzy mowia ze za lekkie, jak dla mnie GIT i mam zamiar je jeszcze odchudzic : wydech LeoVince dedykowany do tej cebry pozwala zrzucic 6 kilo masy i oczywiscie daje ok 2 km wiecej i lepszy dzwiek. Ja mam 68 kg i smigam czasem z kobieta (50 kg) i moto ladnie daje rade. Grunt to jechac w okolicy max momentu (max jest ok 7000 rpm) Koniecznie zmienic opony na lepsze, bo te (takie same ale szersze jak w Kawce 250R, sa tragiczne na mokrym). PLUSY singla: spalanie, moment, dzwiek, prostota (kto remontuje rzedowe 4 ? a tu nawet jak nie dojdzie do 100 000 to remont da nowy silnik i jest wzglednie tani i prosty, nie trzeba od razu zlomowac moto czy szukac nowego silnika) Prostota to bardzo istotna rzecz. Za pare lat jak ceny paliw beda jeszcze 30 % wyzsze ludzie docenia jeszcze bardziej ten sprzet. TO HONDA
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza