Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeTen motocykl jest następcą 848 i proponuję sięgnąć do informacji dotyczących sprzedaży tego motocykle w EU a jeszcze lepiej w USA żaden motocykl klasy Premium w tym S1000RR nie sprzedał się w takiej ilości jak 848. Sprzedawał się jak świeże bułeczki a duże Panigale wyprzedziło nawet Japońców podejrzewam więc, że Baby Panigale z racji na cenę może sprzedawać się jeszcze lepiej.
Odpowiedz"duze panigale wyprzedziło Japoncow" ??? gdzie? jakich japoncow?848 tez kogos wyprzedziło? bmw to jakis motocykl "klasy premium"? nie zauwazylem...
OdpowiedzProponuję prześledzić dane z rynku USA znajdziesz je na stronie Motorcycles-usa.com. Pamiętaj też, że zeszły rok był rekordowy dla Ducati którego sprzedaż wzrosła o 17% żadna inna marka poza BMW nie zanotowała wzrostu tej wielkości. Oczywiście fabryka Ducati to wciąż przy Japończykach czy BMW to mała garażowa produkcja jednak jakoś dają sobie radę. W zeszłym roku w klasie motocykli sportowych o poj.1000cc Ducati zajęło drugie miejsce w USA. Nie jestem tylko pewien czy dasz radę to sprawdzić, czy zauważysz bo z tego co napisałeś jasno wynika, że jeszcze nie zauważyłeś, że BMW to marka premium.
Odpowiedznie zrozumielismy sie -jestem fanem ducati natomiast sprzedaz ich scigaczy przy japoncach i bmw, wbrew temu co twierdzisz, jest mała i dane z jednego rynku nie maja tu zadnego znaczeniaq; marka premium???? wierzysz w ten marketingowy bełkot sprzedawców samochodów????????? a w czym scicgacz bmw jest premium w stosunku do japoncow lub ducati- bo chyba nie w cenie albo jakosci wykonania???? chyba,ze lubisz onanizm przy plakietce ze smigielkiem....
Odpowiedz