Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeTe wasze testy są jakieś... mało fachowe. Miało być śmiesznie i fachowo a wyszło niestety coś nie wiadomo co. Ten motocykl ma mocny dół i środek obrotów kosztem mocy maksymalnej. Chociaż przez krótkie końcowe przełożenie bardzo szybko wkręca się na obroty i jak trzeba z łatwością przekracza 200 km/h. Panowie, oczywiście R6 jest "fajniejsza" - w waszym rozumieniu, ale ten motocykl nie oferuje niczego "fajnego" poniżej 10 tyś obr. Jak testujecie motocykl to weźcie pod uwagę do czego ma służyć. Przejedźcie się przez miasto XJ6 i R6 i wtedy zobaczymy czym się fajniej jeździ. Tak samo XJ6 nie da rady na torze - oczywiste. Motocykl trzeba oceniać pod kątem jego przeznaczenia a nie tylko pod jednym kryterium - ile to ma koni i ile zapier... - takie są niestety wasze recenzje. A co do XJ6 to po odkręceniu na "1" na maxa napewno nie jest 67 km/h tylko ok 87 - 90 km/h. Od 0-100 km/h w 3,9 s to jest chyba najszybciej z pośród konkurentów (ER-6, CBF, GSX-F), elastyczność tego motocykla jak na swoją pojemność jest rewelacyjna, tak samo zawieszenie i hamulce jak do swojego przeznaczenia są świetne.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza