Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeTe wasze testy motocykli w ogóle nie są zbliżone do prawdy. Po pierwsze testujący z reguły jeżdżą na o wiele mocniejszych maszynach i przesiadając się na CBF ostro dodaja gazu dlatego spalanie im Takie wychodzi ja mam CBF 600sa na trasie jestem w stanie zejśc poniżej 5 l/100 km oczywiście jadąc z prędkościami do 120 km/h czyli zwykła krajoznawcza wycieczka . Kolejną wazna informacją jest fakt iż mocy w zupełności mu wystarcza do normalnej jazdy w mieście jak i poza nim choc od każdej reguły jest wyjątek w niektórych sytuacjach przydało by się pare koni . polecam motocykl dla osób które nie chca ciagle odkręcać gazu a normalnie jeździć turystycznie
OdpowiedzMasz rację. Nie potrzeba tysiąca koni, aby się dobrze bawić, czego przykładem jest inna Honda, VT750 http://www.scigacz.pl/Honda,VT750S,kapsulka,frajdy,13377.html. Nie masz racji natomiast mówiąc, że testujący pałują i spalanie im wzrasta. Wspomnianą VT750 można kręcić do granic przyzwoitości, a i tak nie spali więcej jak 4,5 - 5,5 litra. Sprawdziłem.
Odpowiedz