Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 29
Poka¿ wszystkie komentarzeTandetna robota... owiewki inny odcien niz bak, nie sa zmienione manetki (prawa poszarpana), oslony karbonowe na ramie polapane na opaski uciskowe i ogolnie to juz wiecej szukac mi sie nawet nie chcialo... oj scigacz.pl bylo sie postarac troche...
OdpowiedzNie to ¿e ci sie wiecej nie chcia³o tylko nie bardzo masz sie przypiepszyc do czego, wiec czepiasz sie do dupereli. Malowac bak bo ma troche inny odcieñ? Manetki te¿ taki wielki problem? Przeciez to nie robienie nówki sztuki tylko tanie doproadzanie motocykla do ³adu. Sam sie lepiej postaraj zanim puscisz kolejnego smroda.
OdpowiedzHahaha, stary, go¶æ powy¿ej ma racjê, je¿eli robisz co¶ na zipy (tyrtyry czy jak to tam nazwiesz) to znaczy, ¿e robi³e¶ to na odwal siê. Tarcze hamulcowe te¿ najni¿szy model, a gdzie stalowy oplot? Zamiast klamek do prawie nowego motonga wola³bym stalowy oplot...
OdpowiedzA to jaki oplot? Goodridge... http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/publikacje/Odbudowa_motocykla_sportowego_tanio_i_skutecznie/Przednie_zawieszenie_Suzuki_GSX600R_.jpg.html
Odpowiedz