Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeTak się składa że bardzo dobrze poruszam się w tym towarzystwie i temat panigale znam dobrze i nie zgodzę się w żadnym procencie że to motocykle dla fanów. W Polsce niestety krąży opinia że Włoskie to musi się psuć co jest bzdurą. Posiadałem już kilka maszyn japońskich ( nie wymienię marek żeby kogoś nie urazić) a teraz od jakiegoś czasu mam ducati i ani razu nie zawiodło w przeciwieństwie do japońców jakie miałem... co wiecej do japoni czy innych marek nie wrócę już nigdy.
OdpowiedzCo za model Ducati masz? Ja mówie o Panigale! MV jest boska i jest bardzo dobrym motocyklem. Tylko ta cena! Za co oni rządają te pieniądze skoro moc jest ta sama osiągi też, a technika też nie odbiegaja a czasami sa lepsze. W STk wieksząść to własnie S1000RR Zx-10 i Panigale. Dlaczego nikt nie bierze MV? Bo ma za duży silnik czy jak? To po co to zrobili. Coś jak nowa ZX-6 z silnikiem 636cm haha
OdpowiedzToyote też można kupić o osiągach ferrari tylko ta cena no za co ? :) mam ducati 749, co do awarii panigale... były skutkiem niedoinformowania klientów przez dealerów jak należy obsługiwać motocykl przez pierwszy 1000 km. Co jest niestety domeną salonów typu multibrand.
OdpowiedzPrzecież salonowe "litry" i ogólie motocykle sa już przecież dotarte! Nie trzeba ich docierać. Ale w sumie fakt. przez pierwsze 1tys km nie powinno sie dzidować na torze. ALe przecież toyota jest tańsza niż ferrari. Złe porównanie dałeś ale ok. Racja leży po obu stronach wiec odpuśćmy sobie
Odpowiedz