Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeTak oczywiście,to odblokowuje silnik.Mój jedzie 70 km/h po tej operacji.Ale niektórzy pisali,że jest jeszcze pierścień na wariatorze.Do końca nie wiem jak to jest...
OdpowiedzDzięki za odp. Mam jeszcze jedno pytanie. Od jakiegoś czasu kierownicę mojego skutera można regulować łatwiej niż przednie koło od roweru ( koło między nogi i regulacja ). Czy orientujecie się, gdzie i co powinienem przykręcić, aby kierownica stała na swoim miejscu hardo i twardo?
OdpowiedzMusisz rozebrać przód całą czachę i wtedy ukaże ci się cały układ kierowniczy (główka ramy,łożyska,lagi itp) Powinny tam być śruby które dokręcisz i luz powinien zniknąć ;) Poczytaj w necie,bo jest o tym sporo.Ja nie mam żadnego luzu ani góra ani dół czy też na boki.Jest to główna bolączka chińczyków,że kierownica żyje własnym życiem :)
Odpowiedz