Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeTak może napisać tylko ktoś kto nie zna kompletnie produktów marki Triumph.I to jest właśnie takie typowo polskie - nie mam pojęcia o czym piszę więc poudaję eksperta ... ehh..
OdpowiedzZabawne, nie twierdzę że jestem ekspertem, wyrażam tylko swoją opinię i dostaję hejtującą odpowiedź. Ty na prawdę nie widzisz podobieństwa do multistrady i ich klonów jak np. BMW S1000XR ?
OdpowiedzNiestety ale Kigon ma racje kolego. Po pierwsze Triumph to nie V-strom ani Versys - tutaj dbalosc o detale jest na wyzszym poziomie i za to sie placi. Za to przy odsprzedazy stracisz mniej niz przy produktach japonskich. Po drugie - co masz na mysli piszac cyt. "kolejne moto Multistradopodobne"? Nie wdajac sie zbytnio w szczegoly, musialbys dokladnie odwrotnie napisac (o ducati ze Tigeropodobne) poniewaz Tiger 955i (a z tego modelu wywodzi sie T.Sport) wyjechal dekade wczesniej na ulice niz Multistrada, ze o S1000xr nie wspomne. Nie popisales sie, radze Ci nie brnij dalej bo nie masz argumentow...
Odpowiedz