Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeSzkoda, że tylko 34KM, za mało przy tej wadze...Jeździłem MT03 i Dukiem, wg mnie 40KM to minimum, zwłaszcza pod kątem jazdy w trasie. Do miasta wiadomo nawet 10konny skuter da radę. Przy poziomie mocy 150, dycha w lewo czy prawo różnicy nie robi. Ale 34 a 44 to będzie wyraźna różnica w osiągach podejrzewam w zestawieniu z mocniejszą konkurencją.
OdpowiedzSamo wycisniecie 44 km z singla o tej pojemnosci jest do zrobienia, ale nie w momencie kiedy jednoczesnie ma spelniac normy emisji i miec rozsadne okresy miedzyprzegladowe. Dla porownania wyczynowy EXC-F 350 generuje okolo 46-48 km ale dopiero po wywaleniu wszystkich ogranicznikow i zmianie mapy wtrysku na niehomologowana, a przy tym interwaly serwisowe (nawet te realne, a nie ksiazkowe) sa nie do przyjecia w motocyklu do codziennego uzytku. O cenie koncowej nie wspominam, ale ta beemka ma byc budzetowcem, wiec to bylaby kolejna przeszkoda.
OdpowiedzA bo ja wiem? Jezdzilem w swoim czasie Kawasaki ZR-7 z raptem 34 kucami, na krajowce jak najbardziej sie dawalo jezdzic, na swiatlach byl wygar, a po lekkim przysprzegleniu i gume mozna bylo strzelic;) Na autostradzie powyzej 120-130 brakowalo tchu, ale z odrobinka cierpliwosci mozna bylo do 180 na liczniku dobic! Bemka to moto do poczatkujacych, ma to byc maszyna, ktora Cie nauczyc bezstresowo jezdzic, a do tego mocy to ma wystarczajaco duzo. Ewentualnie taka 300 to fajne, nieco snobistyczne drugie moto, wystarczy nieco gmoli dorzucic i masz super zabawke np. do Gymkhany albo na tor kartingowy :)
OdpowiedzNa trasy nie jezdzi sie takim motocyklem. Czasy gdy cala rodizna jechala maluchem do Bulgarii na wakacje juz sie skonczyly. Uwazam, ze na trasy najlepszy jest motocykl o poj. 1000 mm^3 i wiecej. I wcale nie chodzi o predkosc :)
OdpowiedzNo ale to nie chodzi w trasę typu objazd po Bałkanach z kuframi czy wyprawa na Nordkapp, miałem na myśli poza miejską jazdę, weekendowy wypad na mazury, sytuacje, gdzie musisz czasem coś sprawnie wyprzedzić, polecieć bez spiny te 130-140 na autostradzie itp. Ktoś, kto się nastawia na taki sprzęt nie będzie przecież tylko w korkach jeździł. A do litra nie porównuj w tym konkretnym przypadku, bo ktoś przymierzający się do tych poj raczej nie rozważa wyboru pomiędzy 300ccm a 1000ccm, nawet bazując na Twojej sugestii( z którą nie do końca się zgadzam ale to już osobny temat).
OdpowiedzCzęsto jeżdżę z Warszawy na Mazury, ale lekkiej kawalerii na tym szlaku nie spotykam :) Po Warszawie i do Zegrza, przy nie kłopotliwej i taniej eksploatacji ( w serwisie BMW???) - tak rozumiem sens i obszar eksploatacji takiego motka.
Odpowiedz