Modele RS to w programie firmy SYM sekcja sportowa. Jednakże RS nie może się równać z Jet Force'em, NRG czy SR 50 - ma na to wyraźnie za słaby silnik i zbyt skromne osiągi. To samo odnosi się do 125-tki z czterozaworową głowicą. Owiewki i podwozie są identyczne w obu wersjach, tak jak ograniczona ilość miejsca. Kask integralny nie zmieści się pod kanapą. Ogromna tarcza hamulcowa to bardziej bajer, niż potrzebny element. Zaciski wgryzają się w nią od środka, a nie od zewnątrz. Duży reflektor świeci niezbyt jasno. Nie jest w końcu najgorszy na świecie. A że mały? Toż to nie autobus. Za to ta czterosuwowa 50-tka pali około 3l/100 km.
Typ silnika: jednocylindrowy, czterosuw
Pojemność: 124 cm3
Moc: 8 (11) kW (KM) przy obrotach 8250/min
Masa z paliwem: 123 kg
Wysokość siodła: 800 mm
V maks. b.d.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze