Nowy topowy SYM nie nazywa się S, lecz GTS. Azjatycki design odchodzi w zapomnienie, przyszedł czas na europejski wygląd. Przy czym również ilość miejsca i zestrojenie zawieszenia dostosowanego do naszych wymagań. Wyposażenie nie pozostawia nic do życzenia, przestronny schowek na kask jest nawet oświetlany. Mimo jego rozmiarów, GTS prowadzi się bardzo dobrze. 125-tka ze skrzynią Variomatik dobrze spisuje się w mieście, ale poza nim robi wrażenie wałowatego. Ale przecież mamy jeszcze 250-tkę. Wykonanie i jakość materiałów są przeciętne. Natomiast mechanika, czyli silnik, przeniesienie napędu itp., jest bez zastrzeżeń.
Typ silnika: jednocylindrowy, czterosuw
Pojemność: 250 cm3
Moc: 15,8 (21,5) kW (KM) przy obrotach 7750/min
Masa z paliwem: 173 kg
Wysokość siodła: 725 mm
V maks. 123 km/h
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeForum sympatyków marki Sym www.symforum.pl
Odpowiedz