Suzuki GSR 250 - kolejny maluch z Hamamatsu
Projektanci wiedz±c, ¿e nie warto zmieniaæ tego, co lubiane i sprawdzone, u¿yli elementów i stylistyki bardzo upodobniaj±cych 250-tkê do GSRa 600 oraz B-Kinga
Po ostatnich sygna³ach wychodz±cych od Suzuki, mo¿na odnie¶æ wra¿enie, ¿e japoñska firma stawia na ma³e pojemno¶ci. Po wypuszczeniu zdjêæ sportowej 125-tki, teraz na ¶wiat³o dzienne wychodzi nowy projekt niedu¿ego nakeda z 250 cm3 w ¶rodku. Suzuki chce w ten sposób powalczyæ na rynku pojazdów o pojemno¶ci poni¿ej 400 cm3.
Ch³odzona ciecz±, dwucylindrowa rzêdówka, dziêki rozrz±dowi DOHC i elektronicznemu wtryskowi, ma produkowaæ oko³o 30 KM. Projektanci, wiedz±c, ¿e nie warto zmieniaæ tego, co lubiane i sprawdzone, u¿yli elementów i stylistyki bardzo upodobniaj±cych 250-tkê do GSRa 600 oraz B-Kinga.
Suzuki GSR 250 pojawi siê na brazylijskim rynku na pocz±tku 2010 roku, a nieco pó¼niej wkroczy na rynek europejski.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeNo, i bardzo dobrze, oby wiecej 250, mamy juz scigalke (ninja) nakeda (VTR) 2 fajne Duale (KLX i WR) to jeszcze dojdzie GSR, podobno Hornet tez jest juz w fazie testow, dojdzie jakis fajny turystyk...
OdpowiedzTurystyk typu Deauville to ju¿ nie s±dzê. Koncepcja takiego pojazdu raczej wyklucza pojemno¶æ 250. Ju¿ teraz wiêkszo¶æ narzeka na NTV, ¿e tyle co jest to za ma³o (moim zdaniem nies³usznie).
OdpowiedzW koñcu bêdzie konkurencja w klasie 250cm. Mo¿e te sprzêty nie bêd± ju¿ chodziæ po 19 - 20 tys. (VTR 250, Ninja 250R).
Odpowiedz