Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeSłusznie. W końcu to i tak Klient za to płaci. Wszystkie info są w necie, a motory w salonach sprzedaży do pooglądania. A co do jakości usług serwisowych H.P.-to mają nad czy pracować :( Sprawdzone osobiście i dlatego nie ujawnię się, aby nie być na liście "ulubionych klientów" :) A generalnie to motorek Super.
OdpowiedzCHyba kolego coś Ci siępomyliło. Wszędzie na świecie na tak zwanych rynkach rozwiniętych tego typu imprezy kwitną, a wyceofanie siętakiej firmy jak Honda z projektu promocyjnego należy interpretować jako słabosć..
OdpowiedzNie ma to jak polskie "zastaw się, a postaw się". Przypomina mi to wiele sytuacji ze wsząd np. zaporzyczanie sie po to żeby się pokazać nową furą wśród kolegów. Heheheh :), jak to dobrze że ja na to nie choruję :)
Odpowiedz