Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeSkuter jest wart kazdego pensa. Bardzo stabilny,dynamiczny i bezpieczny. Przechyly na mokrej powierzchni rozwalaja impreze, inne motory czy skutery zostaja w rowach. Parkowanie jest genialne. Poprostu stajesz,zaciagasz reczny hamulec i do widzenia. Skuter jest ciezki wiec bardzo ciazko go urasc jezeli go nie zapniesz (Londyn). Schowek pod siedzenie zmiesci duzy kask +pokroweic na motor i spodnie ochronne przed deszczem. Schowek z tylu zmiesci kask i soldne zapiecie. Z przodu jest sporo miejsca na duza nawigacje,ktora latwo podlaczyc do ogromnej baterii pod siedzeniem. Spalanie. ok 10litrow na 120mil. 2 litry rezerwy, wole nie ryzykowac bo juz kiedys pchalem mniejszy motorek. Doswiadczenia z jazdy 125cc (brak prawka na motor) zmusily mnie do oszczednosci by kupic LT400 nowa seria Piaggio gdzie (UK) nie wymagane jest prawko na motor tylko samochodowe. Warto! £6k za 400cc juz w poazdzierniku :D
OdpowiedzTo wcale nie jest opracowane przez Piaggio ten skuter to nic innego jak Italjet Scoop którego plany zostały sprzedane Piaggio po upadku Italjet Moto jedyne co jest w nim zmienione to silnik i wyglad bo technika zawieszenia nie została zaprojektowana przez Piaggio moze go ulepszyli nie wiem nie dowiemy się bo Italjet Moto nie ma pieniędzy na produkcje i sprzedaż Scoopa
OdpowiedzTo wcale nie jest opracowane przez Piaggio ten skuter to nic innego jak Italjet Scoop którego plany zostały sprzedane Piaggio po upadku Italjet Moto jedyne co jest w nim zmienione to silnik i wyglad bo technika zawieszenia nie została zaprojektowana przez Piaggio moze go ulepszyli nie wiem nie dowiemy się bo Italjet Moto nie ma pieniędzy na produkcje i sprzedaż Scoopa
Odpowiedz