Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 122
Pokaż wszystkie komentarzeSiemka ! Mam hurikanka z rocznika 2009. Zdjąłem mu blokadę z wariatora i wymieniłem moduł na jakiś zwykly (ale odblokowany). Niestety ciągle leci mi 55 ! Mam 2 pytanka mianowicie 1) czy po zaspawaniu tej tulejki przy wydechu NAPEWNO v max zwiekszy sie i o ile (okolo). 2) Czy przez wieksze obroty wywolane przez zmiane modułu może mi się coś popsuć (zmienialem tloczek na 60 chinczyk i nie zdazylem go jeszcze dotrzec do tych 1500 km). Moje gg 39767186 (wrazie co :) )
Odpowiedzwitam. odcialem ta tulejke i zaspawalem ale to nic nie dalo wiec wlozylem sportowe odblokowane kolanko za 30 zl i vmax zwiekszyl sie o 6 km bo chcialem po jak najnizszej cenie po module bedzie lepiej ale pamietaj nie szalej bo sprzeglo nie wytrzyma
OdpowiedzWymień wariator na sportowy (najlepiej Malossi Multivar) i rolki na 5.5g ( im lżejsze tym większe przyspieszenie, ale maleje v-max i odwrotnie), sprzęgło na sportowe ( do sprzęgła wypadało by dać dzwon lepszy, aby było lepsze chłodzenie) i wstaw cylinder 65 ccm ( przy wymianie na większy musisz dać wzmocniony wał i łożyska bo po prostu seryjny nie wytrzyma). Możesz również zainwestować z niedrogi tłumik sportowy ( musi być BEZ katalizatora). Przy takim tuningu ( koszta około 500 zł) skuter pojedzie około 80 km/h i będzie miał świetne przyspieszenie. Możesz również wymienić sprężynę centralna aby miał dobry zryw ( jak dasz malossi 22% to będzie miał 1500-2000 obr. na starcie :P ).
Odpowiedzta 500 zl ciekawe
Odpowiedzte zaspawanie nic ci nie dało musisz kupić odblokowane kolanko takę co ma mało zakrętów, po zmianie modułu może ci się zatrzeć cylinder i wał nie wytrzyma ale bez odblokowana modułu nic dalej nie można robić, kto ci powiedział że tyle trzeba docierać
Odpowiedz