Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeShaft. Motogen to z pewnością wyróżniający się serwis. Dopracowany. Szkoda, że motocyklistów w Polsce jest na tyle mało, że nie ma kto ich odwiedzać. Chociaż to moja konkurencja, to nie cieszę się z tego, co się dzieje. Jak tak dalej pójdzie, to tyle pracy i taki dopracowany serwis pójdą na marne, bo nikt nie będzie finansował serwisu, z którego mało kto korzysta. Na rynku finansowym z powodzeniem funkcjonują co najmniej dwa sewisy finansowe: money.pl i bankier.pl. Na rynku motocyklowym - jak widać - jeden serwis to niemal za dużo. Oby to się zmieniło.
OdpowiedzDzięki za słowa uznania. Mam tylko jedno niedyskretne pytanie - jak przedstawiały się statystyki ścigacza po roku działalności? :)
OdpowiedzPo roku działalności byliśmy pierwszym serwisem wśród serwisów motocyklowych, jedenastym serwisem w dziale motoryzacja-portale tematyczne i było to ponad 60 000 użytkowników (według Megapanelu). Ale to było 3 lata temu i od tego czasu wszystko się zmieniło. Trudno porównywać dane z dzisiaj do danych sprzed 3 lat. To tak,jak porównywać świat przed YouTube, FaceBookiem, Naszą-Klasą itp... ze światem obecnym. W tej chwili pomimo tego, że mamy ponad 5x więcej użytkowników jesteśmy 3. serwisem tematycznym w dziale motoryzacja (3 lata temu z takimi wynikami bylibyśmy obsolutnym liderem). Z wynikami sprzed 3 lat dzisiaj praktycznie by nas nie było.
OdpowiedzA to ciekawe: http://web.archive.org/web/*/http://www.scigacz.pl polecam lekturę tego zestawienia.
OdpowiedzWitam . Zgodzę się z Tobą w 100 % i powiem więcej. Nadejdzie jeszcze czas nawet na 2 portale motocyklowe bo z każdym dniem nas przybywa. Oby nie za późno. Doskonale rozumiem jak wiele pracy wymaga taki serwis bo mam pewne doświadczenia i osobiście nie należę do osób, które cieszą się porażką innych. Bo inni nas tylko motywują do działania i rozwoju. Dobra i zdrowa konkurencja to szansa na stały rozwój własny. W przypadku motogena ratunkiem mogłoby być np. nawiązanie współpracy z innym portalem w ramach jednego marketingu. Jedna witryna 2 firmy. To dobre rozwiązanie na przetrwanie i dodatkową promocję. Choć dzisiaj dość trudne z wielu ekonomicznych czynników i pewnie rozbieżnych celów. A jak odwiedzalność stoi w miejscu... Jeżeli chodzi o samo tło strony. Powiem Ci w jaki sposób ja trafiłem do ścigacza jeszcze zanim zdałem na kat.A Google - potem wyniki wyszukiwania. Było kilka stron i for internetowych. Na pierwszy rzut oka Ścigacz przypadł mi do gustu z uwagi na czytelną kolorystykę strony. Ciemne tła w serwisach www są odradzane, ale nie przez wszystkich PRców. No chyba, że czarne tło jest ściśle związane z branżą. Zobacz na money i bankier.pl jak wygląda ich kolorystyka. Co prawda nie sama kolorystyka sprawiła, że motogen jest mniej popularny, ale była jednym z czynników. Motogen jest dobrze opracowany, często nawet bardzo dobrze. Ale nawet b.dobry produkt zapakowany w szary papier nigdy się nie sprzeda. Nie wiem jak jest w branży motocyklowej do końca, ale weźmy za przykład e-bay i allegro. Ebay odpadł z Polski bo allegro było wcześniej i przeprowadziło jedną podstawową strategię : szybko sprawili że portal handlowy stał się kultowym portalem nas wszystkich. Gdyby Ebay wszedł do Polski w tym samym czasie co allegro to byłoby ciężej i mielibyśmy 2 duże portale z korzyścią dla klientów. Powodzenia.
Odpowiedz