Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarzeSevenka jest najlepszą z moich ukochanych. Może być grzeczna i milusia jak aniołek leniwie lecący przez malownicze łąki. Ale po chwili gdy się ją delikatnie pozaczepia potrafi wyjść z niej mały diabełek szybko mknący po ciasnych zakrętach. PYTANIE DO WAS DRODZY UŻYTKOWNICY kochanej SEVENKI Dotyczy wyższych prędkości. Jadąc 160 przez dłuższą chwilę pojawia się efekt taki że ślinik nie dostaje paliwa lub powietrza i automatycznie się zmula. Prędkość spada do 120 i odżywa. Alternatywnie startujemy ze 120km/h i odkręcamy ile wejdzie, dobija do 200 i traci moc. Mam wrażenie że waha nie nadąża spływać do gaźników. Czy ktoś spotkał sie z takim zjawiskiem ?? Chciałbym to wyeliminować bo nie przy łykaniu sznurka puszek nie lubię być tak zaskakiwanych przez Hondzie. Co do artykułu to wszystko zgodne z prawdą. Drugi sezon śmigam na CB750 z 95roku. Obecny przebieg to 68tys i rośnie. Motocykl świetny do przejażdżki z prędkością 70km/h jakąś boczną malowniczą dróżką ale również można go bujnąć dwukrotnie szybciej i jeszcze przytrzeć końcówki podnóżków. W mieście spokojnie można wrzucić 4 bieg i i korzystać z obrotów od 3tys w górę. Większość jazdy można zrobić w zakresie 3-5tys ale za miastem można odkryć zupełnie drugą stronę charakteru. Do tej pory wymieniłem: rozrząd, czyszczenie i regulacja gaźników, tarcze sprzęgła, opony jak do szlifierki 600, pomalowana z granatowej na czarną perłę, kanapa obszyta prawdziwą skórą z wytłoczoną jaszczurką na miejscu pasażera, łożysko główki ramy, olej w lagach, regeneracja tylnich amorów, cały kolektor wydechowy z kwasówki z pozostawionymi oryginalnymi końcówkami, wszystkie płyny, klocki i filtry oczywiście również. Jedynie denerwuje mnie stukanie przy niskich obrotach łańcuszka alternatora ale sam łańcuszek to 400zł i tylko oryginał a na wiosnę zabrakło mi już kasy. No i jeszcze na jednym cylindrze mam mniejszą kompresję bodajże koło 8. Myślę że po sezonie to wyeliminuję. Prawdopodobnie również zmienię olej w lagach z 10W na 15W by trochę je usztywnić.
OdpowiedzFiltr siatkowy w kraniku zapchany . Sa dwa filtry , jeden w odstojniku kranika a drugi w części kranika która wchodzi do baku.
Odpowiedzmam to samo, sądze ze to odpowietrzenie baku, ale nie jestem pewien, będę sprawdzał na wiosne. pozdro: )
OdpowiedzU mnie kranik był w pożadku to znaczy sitka ,odpowietrzene baku było zapchane tak jak kolego podejrzewasz ,i po udroznieniu wszystko było ok ;)
Odpowiedz