Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 70
Pokaż wszystkie komentarzeSamochód też wymaga troski i jeśli policzysz koszty utrzymania tak jak instrukcja obsługi wymaga a nie do czasu aż samo zepsuje się to koszt będzie wyższy. Motocykl, nawet taki jak Twój jest względnie mocną jednostką gdzie moc z litra plus stosunek mocy do masy jest taka, że samochód za 400'000zł nie powstydziłby się stąd krótsze czasy między wymianami oleju, znacznie szybsze zużycie hamulców itd. Sam mordowałem twina 250cc o mocy 33 kucy po 3kkm miesięcznie i też ciągnął z portfela. Do czego zmierzam. Pomijajac koszt zakupu, bo chodzi o przykład technologiczny. Jeśli zamiast starego Horneta wyposażysz się np. w Hondę serii 700 lub 500 albo w skuter 4T, który nawet jeśli już wymaga tego serwisu to jest bardzo tani. Koszty eksploatacyjne spadną, bo nie ma osiągów, które kosztowałyby coś ekstra. Nie sztuka kupić KTM EXC 525 i płakać, że miesięczny serwis kosztuje dwie średnie krajowe. Sztuką jest wybierać dwa koła rozumem.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza