Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeSą już artykuły o CBR 600, ZX6R i R6, może dałoby radę skrobnąć coś na temat ich nieco mniej sportowego konkurenta- Thundercata? ;)
OdpowiedzAha, jeszcze jedno. R6 jest chyba lżejsza od CBR, czy dobrze to wpływa na codzienne użytkowanie, np jazda po mieście? co do części, to chciałbym się dowiedzieć co w R6 (na gaźniku oraz na wtrysku) jest najmniej niezawodne. Co pada najczęściej i jaki jest przybliżony koszt takiej części. Po przeczytaniu tego artykułu, mam nadzieję że części będą tańsze w stosunku do CBR ale czy tak tanie jak do Suzuki?
OdpowiedzDołączam się do prośby, napiszcie coś podobnego o Yamaszce R6, na gaźniku i na wtrysku. Wspomnieliście tutaj że CBR jest łagodniejsza dla początkujących, chciałbym poczytać w R6 powoduje te trudności, ogólna charakterystyka, spalanie, ceny części i samych motocykli. Pozdrawiam
Odpowiedz