Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 47
Pokaż wszystkie komentarzeSą akcesoria - jak sety i klamki, manetki które są lepiej zrobione niż fabrycznie (czytaj nie są tak tandetne, praktycznie w każdej marce) co daję np. lepszą możliwość regulacji - wygody. Są akcesoria z karbonu - które odchudzają moto. Następna sprawa gdyby nie świry które przerabiają czy dodają akcesoria - wszystkie moto były by praktycznie nudne fabryczne. A przecież wydech to też akcesoria - co daje, trochę inny dziwek. Na fabrycznym też można jeździć. Ktoś napiszę że za sety wydatek kilku złotych to chore. A czy wydanie na moto kilkudziesięciu tysięcy na moto to nie jest chore. Przecież za te pieniądze można kupić małolitrażowego piżdzika którym też da się poruszać. Każdy wydaje - na co chcę. Stara zasada jak dbasz tak masz. Jak się ma moto które wygląda jak po zderzeniu z pociągiem to trudno aby nas nie zawiódł w krytycznej sytuacji. Już nie piszę o kwestii estetycznej. A że nie które osoby nie mają gustu i montują wszystko jak leci z allegro lub z katalogu znanej firmy. To już inna sprawa. Ale stara zasada o gustach się nie dyskutuje
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza