Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeRyś, a może Ty masz ćwiartkę etatu na Ostrobramskiej ... ? Hmmmmm? Opis akcesoriów jak z folderu ;-)
Odpowiedzwidze ze jak juz nie wiadomo co odpowiedziec to trzebka wykpic. Radze zebrac fakty przed kolejnymi smiesznymi postami w przyszlosci jak B-King rulez... hehehe Podam teraz cene niestety z UK bo w polsce jeszcze nie ma ceny na K1300R. otoz: B-King - 9000GBP a K1300R - 9500GBP, zakladajac ze masz wal kardana i servisy co 10K, BMW robi sie tanszy po 30.000km, dodam ze BMW jest szybszy, ma lepsze wykonczenie, mniej pali i jest duzo wiekszy wybor akcesorii, ktore sa tak apropos tansze. Wybor jest twoj stary.
Odpowiedzwidze ze jak juz nie wiadomo co odpowiedziec to trzebka wykpic. Radze zebrac fakty przed kolejnymi smiesznymi postami w przyszlosci jak B-King rulez... hehehe Podam teraz cene niestety z UK bo w polsce jeszcze nie ma ceny na K1300R. otoz: B-King - 9000GBP a K1300R - 9500GBP, zakladajac ze masz wal kardana i servisy co 10K, BMW robi sie tanszy po 30.000km, dodam ze BMW jest szybszy, ma lepsze wykonczenie, mniej pali i jest duzo wiekszy wybor akcesorii, ktore sa tak apropos tansze. Wybor jest twoj stary.
Odpowiedz