Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeRaczej tak realistycznych snów nie mam a było to przykre doświadczenie... Bardzo podobny do dwucylindrowych rzedowych BMW - dla mnie tragedia. Biorąc pod uwagę, że ludzie biorą kredyt lu bleasing, żeby kupić nowy za ponad 30 tys. to nie wiem co przemawia np. za Gladiusem w porownnaiu do Street Triple czy Horneta.
Odpowiedzzgadza się -silnik sprawia wrażenie mocnego na początku,od dołu,potem przy próbie przyspieszania czujemy niedobory mocy(przy jeździe we dwoje).początkowo byłem pełen respektu-miałem wrażenie ,że ponownie jadę Crossrunnerem,ale potem entuzjazm przygasł przy wysokich prędkościach np.150 km/h sprzęt wydawał się niestabilny przy lekkim bocznym wietrze. plusy to b.dobrze działające sprzęgło i precyzyjna skrzynia biegów oraz b.dobra kanapa ale to mam także w moim Transalpie w którym najpoważniejszą usterką (jedyną) była jak dotąd przepalona tylna żarówka.
OdpowiedzParafrazując co byś wybrał Street-a czy Hornet-a ? I dlaczego?
Odpowiedzstreeta, szczegolnie w wersji R - boskie hamulce (po przesiadce z innych nakedow wdusisz za mocno i .... niedowierzanie na twarzy ze opony tak bardzo mogą piszczeć) i sportowy twardy zawias; silnik tez lepszy niz w hondzie ale tu roznica mniejsza. Mysle ze street triple R to najlepszy naked na rynku w tym zakresie cenowym i nie tylko. Lepsza może być nowa aprilia tuono v4 i tegoroczny spedt triple R ale tymi cudeńkami nie jezdzilem.
OdpowiedzOd kiedy turystyczne enduro ma miec twardy zawias??? Porownujesz maszyny do calkowicie odmiennych celow
OdpowiedzPialem także o kupnie Gladiusa, gdyby ktoś chciał a moje porownanie dotyczylo horneta i street tripla, na prośbe innej osoby (czytamy dokładnie)
Odpowiedzróżnica 1/5 ceny?
Odpowiedz