Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzePytanie do autora: Realnie z jaką prędkością można się nim komfortowo poruszać nie nadwyrężając silnika? 80 km/h. Jakie obroty ma wtedy silnik?
OdpowiedzMialem w zeszlym sezonie CBF125 - poprzednia wersje. Dla mnie "komfortowo" mozna bylo sie poruszac z szybkoscia 80km/h. 90 tez bylo mozliwe, ale to juz bylo meczace i dla mnie i dla maszyny. 80 km/h - okolo ~8000 obr/min. Oczywiscie nie pomagalo, ze waze ponad 90kg. Przygotowac sie rowniez nalezy na zwalnianie pod gore. Silnik nie da rady. Do miasta natomiast porecznosc roweru i przyspieszenie jak puszki do okolo 60-65km/h
Odpowiedzja zawsze robie tak starając się okreslic optymalna predkosc podrózna przy założeniu ze vmax motoo osiąga przy nieco ponad szczyt mocy silnika dziele vmax przez 4 i robie razy 3 110:4=27,5 x 3 =82,5 km/h licznikowo oczywiście ,ta formułka to oczywisxcxie3 ogólnik bo rozne silniki sa róznie "wyżyłowane " konstrukcyjnie i projektowo jeden silnik ma moc 500 km przy 1 litrze pojemności i taki zapas wytrzymałości materiałowej ze można go piłować non stop na maxa a i tak żeby go zagrzać czy zarznac jakos to trzeba by było go stuningowac o 50% inny jest tak wyzylowany ze po 50 km jazdy na maxa zostje z niego sama rama reszta się wypala;) ale generalnie można przyjąć i usrednic ze zasada 4-3 w większości przypadków się sprawdzi ;P wazny jest tez dobór przełożenia wiadomo przez producenta apotem ewentualnie indywidualna konfiguracja ;) ja w skuterze mam vmax realny 80 km/h i 60-65km/h to czuć ze silnik pracuje wtakim zakresie obrotowym który go jeszcze zbyt mocno nieobciaza potem to jzu slychac ze zaczyna wyc a obroty robia się wysokie ,a i tak jezdze na trasie nim 70 non stop poki co daje rade;)
OdpowiedzOd 30000 km jeżdżę moim rometem k125 realne 90 km/h w przelocie, przy vmaxie wynoszącym 96-98 km/h, czyli samochodowe 100 km/h. A ta honda to kij, że brzydka jak noc, ale cena za te chińskie dziadostwo jest absurdalna. 3 lata temu kupiłem nowego k125 za 2499 zł, który jest ładniejszy, prostszy technicznie i ma lepszy silnik.
OdpowiedzMialem Rometa Zetke 125 przez rok i mi wystarczy - wszystko trzeszczy, wibracje odkrecaja sruby, jakos plastikow i gum fatalna. Sprzedalem w ubieglym tygodniu po tym, jak mametka hamulca sie poluzowala i zaliczylem glebe. Nigdy wiecej.
Odpowiedznie 500 km przy 1 litrz epojemnosci miało być tylko 50 oczywiście
Odpowiedzchociaż nie wiem czy nielepiej wprowadzić zasade 5-4 ;)
Odpowiedz