Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzePrzy braku C1800R w ofercie Suzuki, C1500 staje się najmocniejszym cruiserem. Boczo, masz porównanie jak C1500T chodzi w porównaniu C1800R? Mocy i momentu miałeś zdecydowanie mniej, kilogramów już nie tak bardzo. Hamulce w 1800 też powinny być lepsze (ja w każdym razie bez problemu mogę blokowac koła i dzięki Bogu za zintegrowanu układ przód/tył). Czy na zakrętach czuć tak bardzo kompresje tylnego zwieszenia? Może to tylko kwestia jogo regulacji. Jakbyś miał czas to zapraszam na ustawkę do Świerklańca, nie masz daleko ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza