Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzePrzerażające są koszty samego startu. Opłaty za treningi/start, opony itd 2,5tys? Za tyle kupiłem sprzęta:) Tak czy inaczej jestem w trakcie reanimacji motocykla. Mam cichą nadzieję, że podołam finansowo i uda mi się wystartować. Dostępność części jest zależna w dużej mierze od tego w jakie moto się poszło i ile ma się czasu na poszukiwania. Ja przygotowuje FZR 600R. Nie ma lekko;) Co do wieku motocykla moim zdaniem limit do 97 jest w porządku. Myślę, że R1, R6, K1,2 itd z powodzeniem mogą rywalizować w rookie. Nie rozumiem ludzi z chęcią ścigania się, którzy mają opory i zamiast pojechać w rookie próbują naciągnąć regulamin MTY do swoich motocykli. Czyżby znowu problem z mentalnością? Pozdrawiam
Odpowiedzzgodzę się z tobą pod warunkiem że start w rookie 1000 będzie kosztował tyle samo co w MYT, a po drugie ja nie chcę się ścigać, ja chcę się bawić i podnosić bezpiecznie swoje umiejętności
OdpowiedzPrzejęzyczyłem się. Pisząc rooki myślałem o pretendentach. Jeśli nie chcesz się ścigać to może lepszą formą będzie Speed Day?
Odpowiedz