Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzePrzebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie.
OdpowiedzZmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.
OdpowiedzDzieki. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe patenty co by usprawnić zippka?
OdpowiedzW moim Nitro też sączył się olej z uszczelek. Zalałem motor Mobilem S2000 10w40 oraz dokręciłem z jednej strony śrubki od dekla skrzyni biegów (były naprawdę słabo dokręcone) - od tej pory suchutko. Z innych rzeczy to należy zwrócić uwagę na gruby gumowy przewód odmy idący od silnika koło ramy. Na skutek drgań silnika ociera się on o ramę i z czasem może się przetrzeć.
OdpowiedzOgólnie jeśli ktoś ma nieco pojęcia o budowie motocykla to spokojnie można zrezygnować z serwisu, bo motorek jest naprawdę prosty w budowie i tym samym w naprawach.
OdpowiedzSprzedam mojego zipka tel 600-270-343
Odpowiedz