Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeProblem z obsługą klienta polega na tym że musisz trafić do właściwego gościa. Pewnie idealnie byłoby jakby recepcjonistka słysząc o co chodzi po prostu podniosła słuchawkę i powiedziała "Mike mam tu klienta który potrzebuje uchwyt do winiety. Przynieś od razu dwa". Ale recepcjonistki nie są od tego żeby wiedziały wszystko, bo za drogo wtedy kosztują. Powinny właśnie spacyfikować klienta uśmiechem i herbatą/kawą, a potem sprowadzić kogoś od motocykli. W sumie to chyba nawet nie takie dziwne bo przeciętnemu zjadaczowi chleba motocykl kojarzy się z napisem HONDA, a nie BMW.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza