Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 23
Poka¿ wszystkie komentarzePowszchna opinia jest taka ¿e r1 '05 w porownaniu do k5 jest relatywnie kiepskim wyborem. Silnik i zawias suzuki 05-06 to potêga a r1 jest przy nim zwyczajnie s³abowita, chyba ¿e ktos porownuje dane z tabelki-specyikacji. Trzeba troche pokatowac jeden i drugi i gwarantuje, ze 90% gdyby nie wiedzialo, który jest który (test z zakrytymi oczami? ;))) wskaza³by na suzuki jako moto z silinkiem nr 1 z tamtych czasow. Jedyne co troche lepsze w r1 to hamulce. Problemem silnika r1 moze byc tez to, ze po rozebraniu po ok. 30 tys. mozna sie zdziwic dlaczego tam mocno zuzyty, zwlaszcza góra. Wniosek - poczekac az sie dobrze nagrzeje, nie krecic od razu za mocno.Gdyby kto¶ siê zastanawial co kupic to tylko suzuki '05-06. I mówi wam to w³a¶ciciel yamahy...
OdpowiedzCo do zu¿ycia silnika, to nie jest znowu tak tragicznie ;) jak piszesz. Zreszt± teraz mo¿esz z taka R-k± i¶æ do serwisu a potem wystarczy jakie¶ najtañsze ubezpieczenie kupiæ i ju¿ silnik bêdzie objêty roczn± gwarancj±. Kombinatoryka w Polsce siê op³aca.
Odpowiedz