Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarze"Powiedziałem, że redukcji towarzyszy dodanie gazu, czyli obroty mają wzrosnąć.(...) Dotychczas, omawiając redukcję podczas zwalniania mówiłem, że puszczeniu sprzęgła po zapięciu biegu ma towarzyszyć spadek obrotów silnika. Czyli gaz ma być odjęty do zera, żeby obroty spadały." czylko ja czytam i widze że są głupoty i artkół jest sprzeczy z samym sobą? w drugiej części wielka bzdura.
Odpowiedzdemon, to wszystko sie dzieje w ulamku sekundy. nie ma sprzecznosci. gdy puszczasz klamke gaz juz jest zamkniety. silnik ma swoja bezwladnosc - odkrecasz moment wczesniej, zamykasz tez moment wczesniej.
OdpowiedzHm, najlepiej udowodnić tezy z artykułu wykonując je. Zrobiłem tak jak jest opisane (oczywiście uczę się tego bo to nie jest takie proste, zwłaszcza przy redukcji) i efekt jest taki, że nie ma dźwiękowego pierdzielnięcia przy zmianie biegu. Kto nadal powątpiewa, niech odsłoni szybkę kasku i się wsłucha....
Odpowiedz