Prędzej czy później, każdego posiadacza motocykla czeka zakup nowych opon. I wtedy się zaczyna...
Oszczędzają bogaci i nam się opłaci.
Wymiana oleju w silniku jest jedną z podstawowych czynności serwisowych.
To mówisz, że niedawno go smarowałeś...?
Łożyska główki ramy najczęściej dają o sobie znać gdy jest już za późno.
O co mogą się kłócić motocykliści, jeśli właśnie nie kłócą się o to, jaki olej silnikowy jest najlepszy? Zgadliście. O technikę smarowania łańcucha.
Jeśli zapytacie kogoś czy wymienił olej w motocyklu, to pierwsze co przyjdzie mu do głowy to silnik. Na drugim miejscu może być dyfer, a właściciele starszych BMW i Gutków pomyślą o skrzyni biegów. Mało kto pomyśli o lagach.
Ktoś mówił, że można przeciągnąć okres miedzy wymianami oleju?
W pewnych kręgach panuje przekonanie, że motocykl służy do jeżdżenia, a nie do mycia. Ja jednak stoję na stanowisku, że czysty motocykl szybciej jeździ i w związku z tym staram się utrzymywać moją maszynę w czystości.
Sprzęgło. Cichy bohater każdego motocykla. Nie wierzycie? A kto przenosi moment obrotowy z silnika na skrzynię biegów? Za przyśpieszanie, hamowanie i płynną zmianę biegów odpowiada właśnie sprzęgło.