Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarzePonoæ ma mieæ system "chroni±cy" kierowcê przed postawieniem motocykla na ko³o :lol: To jest to czego mi brakowa³o w mojej cebrze. System który pomo¿e mi zwalczyæ to "niechciane" wyrywanie na ko³o przy ruszaniu ze ¶wiate³. Ju¿ nigdy wiêcej nie bêdê musia³ pokonywaæ drogi wiod±cej przed ¿eñskim liceum na gumie. Dziêkujê ci BMW! :P Jak znam ¿ycie ten motocykl bêdzie wygrywaæ we wszystkich niemieckich testach porównawczych bo dostanie 500 pkt za ³adny wzorek podnó¿ków pasa¿era i 4700 za mi³e w dotyku wê¿e p³ynu ch³odz±cego.
Odpowiedzradze poczytac troche o tym moto, ma cztery rozne mapy pracy silnika, jeden z nich wylacza anty-whellie i wtedy smigasz ile chcesz, czego natomist nie mozna powiedziec o nowej CBR1000RR w ktorej anty-wheelie sie nie da wylaczyc.
Odpowiedz