Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 71
Pokaż wszystkie komentarzePonad miesiąc czasu od momentu zawiadomienia przeze mnie o rezygnacji (po miesiącu oczekiwania na przesyłkę i zapoznaniu się, niestety po fakcie, z szeregiem negatywnych opinii o tym samym charakterze odnośnie tej witryny internetowej) oraz zadeklarowania przez "pracownika sklepu", że zamówienie zostało anulowane i przekazane do zwrotu należności. Cała sprawa ciągnie się od marca, a wpłacone pieniądze kwitną na jakimś koncie (a może się rozeszły) działalności gospodarczej o nazwie LXW Sp. z o.o., o której można dowiedzieć się więcej w KRS. W normalnym sklepie internetowym wysyłki i ewentualne zwroty realizowane są na bieżąco, rzadko zdarzały się jakieś większe opóźnienia. Tu ewidentnie ktoś działa na szkodę potencjalnych klientów świadomie. Fałszywych pseudo pozytywnych opinii rzekomych klientów jest tyle co kot napłakał i nie trzeba być geniuszem, żeby zorientować się, że to trolle. A na zakończenie wspomnę co ktoś tu napisał, jaką otrzymał wiadomość od BOK'u moto akcesoriów, cytuję: "Sprzedają rzeczy których nie mają a jak robisz awanturę to tłumaczą że to nie jest oferta tylko zaproszenie ( serio tak mi napisali w e-mailu)."
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza