Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzePołożenie motocykla absolutnie nie pomaga i wielokrotnie było to przytaczane (no chyba, że jak na filmach przelecisz pod podwoziem tira;)).. Skuteczniej wytracisz prędkość hamując na styku zablokowania koła (tarcie opona-podłoże) niż ślizgając motocyklem (plastikiem) po asfalcie. A w powyższym filmiku wystarczyło zjechać do prawej krawędzi jezdni (wiem, łatwo powiedzieć). Miał furę szczęścia, że lecąc przez kierownicę skierowało go w stronę pobocza. I dobrze, że kolega jadący ostatni nie wjechał w leżący motocykl lub jego części. O idiocie w Oplu nawet się nie wypowiem..
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza