Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 18
Pokaż wszystkie komentarzePolecam ulepszoną wersje Zumico 150 Ors Trophy. Posiadam takiego od paru dni i jest zajebisty! Miałem do wyboru albo zwyłką 150 albo Trophy i wybrałem Trophy dlatego że ma mniej plastików ( może niektórym mniej się podobać przez to że jest bardziej odkryte orurowanie, choć ja myśle że to lepiej jak nie ma tylu plastików.) Ma też koła nie szosowe, a terenowe na wszystkie powierzchnie z alufelgami, koło zapasowe, lampy na dachu i lepsze umiejscowienie lamp i ładniejsze lampy. Posiada też elektryczny licznik i nie ma tyle przycisków co dla mnie jest plusem. Mam nadzieje że wam pomogłem wyborze. Polecam 150 ccm bo jest bardziej znanym silnikiem i już dobrze przetestowanym. Dla mnie ten pojazd da wiele więcej frajdy niż Quad czy Cross i jest mało spotykanym pojazdem.
OdpowiedzProszę o namiary na siebie , chcę pogadać. Jestem zainteresowany kupnem takiego i potrzebuję informacji np: 1) jak go zarejestrować 2) czy ma amortyzację (chyba tak) na tylne koła 3) na ile jest ona skuteczna 4) odczucia Twoje co do lądowań po jakiś wyskokach do góry 5) wywrotność, itd Mój telefon: 604-654-488 e-mail : januszmeczynski@interia.pl
Odpowiedzto moje gg 8118369 prosze napisać to odpowiem na wszystkie pytania
OdpowiedzProszę o namiary na siebie , chcę pogadać. Jestem zainteresowany kupnem takiego i potrzebuję informacji np: 1) jak go zarejestrować 2) czy ma amortyzację (chyba tak) na tylne koła 3) na ile jest ona skuteczna 4) odczucia Twoje co do lądowań po jakiś wyskokach do góry 5) wywrotność, itd Mój telefon: 604-654-488 e-mail : januszmeczynski@interia.pl
Odpowiedz