Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzePo przeczytaniu postu Pana Rafała chcę się podzielić swoją opinią, bo ja odniosłem zupełnie inne wrażenie, jestem/byłem posiadaczem bmw gs1200, nie kupiłem go w Liberty Warszawa, ale po moich problemach z serwisem w inchcape i fus - tak trafiłem do Liberty. Nie powiem, że jest to najlepszy serwis bmw w Polsce, ale na pewno w Warszawie - choć mam sporo zastrzeżeń. Gdy byłem na salonie podczas pierwszego u nich serwisu mojego motocykla, troszkę się pokręciłem. Po pierwsze zrozumiałem dlaczego w Liberty nie kupiłem BMW, osoba zajmująca się sprzedażą motocykli bmw o handlu i podejściu do klienta nie ma zielonego pojęcia, tak samo czy ktoś w ogóle zajmuję się tam ubraniami motocyklowymi...ta "mała dziewczynka" na niczym się nie zna, nie podejdzie, nie spyta czy w czymś pomóc. Podążając dalej trafiłem na sprzedawce yamahy i tu się zdziwiłem - sprzedawca od razu mnie "zakatował". Oprowadził mnie jeszcze raz po całym salonie, namówił mnie na kupno kasku oraz odzieży termoaktywnej, choć dobry kask posiadałem oraz odzież, co więcej namawiał mnie na kupno Diavela...którego tydzień później kupiłem. Pamiętam jak wyglądał mój zakup bmw, jakbym kupował telewizor, podane precyzyjnie dane techniczne, zapłata i "wypchniecie za drzwi". Tu zakup był prawdziwa przyjemnością, jak również późniejszy serwis ducati. Sam mam firmę, zauważyłem, że zadowolony klient nie wystawi opinii, a klient rozczarowany obsługą na pewno. Motocykl Ducati kupiłem ponad pół roku temu, tez nie miałem zamiaru wystawiać opinii, choć byłem mile zaskoczony profesjonalnym obsługą...ale pan Marcin zaskoczył mnie po raz kolejny, w listopadzie zadzwonił spytać jak się jeździ czy wszystko w porządku oraz poinformować mnie o zimowej promocji na serwisie, wiadomo serwis zimą potrzebuje klientów, taki telefon nic nadzwyczajnego, ale zadzwonił też przed świętami bożego narodzenia życzeniami, nie wysłał sms do wszystkich czy kartki bądź @, jak robią to inne firmy, dlatego stwierdziłem, że wystawie swoją opinie na temat Liberty. Będę serwisował tam moje dwa motocykle, jak również przyjeżdżał na zakupy, za każdym razem gdy tam jestem pan Marcin mile mnie wita, profesjonalnie obsługuje, nawet jak przyjeżdżam kupić kominiarkę za 20 zł, a jestem upierdliwym klientem.
Odpowiedzhahaha kupiłem kask chociaż miałem , niezłe - cały wpis wygląda jak ustawka. Przyjechałem po GS -A a wyjechałem Diavelem to się kupy nie trzyma :) ale za inwencje gratulacje
Odpowiedz