Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzePo primo - GS Adv jest tutaj jako uzmysłowienie niewielkiej masy Versysa. Po secundo - te 6 ton to zabieg stylistyczny, błagam, nie dzwoń do Prof. Miodka:). Po terte - tabelka na końcu nie jest rankingiem, kolejność nie ma tam znaczenia.
Odpowiedznie traktuje tego jako ranking tylko z liczb wynika co innego niż z tekstu. O to mi właśnie chodzi, a zabiegów stylistycznych nie musisz tłumaczyć. nie patrzę na kolejność tylko na liczby...
OdpowiedzHmmm... przy beemce jest waga 229kg, co jest chyba mniejsze od 239, nie mówiąc już o 6 tonach ;-) Chyba ze chodzi o wersję zwykłą a nie ADV. Jak tak to w tabelce przydałaby się wartość dla ADV
OdpowiedzCos chyba nie tak jest z tabelka z masami u konkurencji. Tiger na pewno wazy wiecej niz 220. Ducati tez ma cos malo. Wyglada na to ze Versys chce konkurowac przede wszystkim z tigerem - moto prawie identyczne jesli chodzi o parametry i przeznaczenie. Ciekawie sie zapowiada, ale jednak szkoda ze nie poszli bardziej w kierunku enduro.
Odpowiedz