Pirelli Diablo Corsa III - moc pod kontrolą
Hasło reklamowe Pirelli głosi - moc jest niczym bez kontroli. To święta prawda, dlatego wraz z nadejściem totalnie nowych Pirelli Diablo Corsa III nie ma obaw, wszystko jest pod najlepszą kontrolą.
Z toru na ulicę
Tak można napisać o jakimkolwiek motocyklu sportowym, ale bliżej prawdy będziemy pisząc o tych właśnie oponach. Pirelli jest obecnie głównym i jedynym dostawcą opon dla zespołów serii WSBK i WSS. Jak ogromny jest to poligon doświadczalny, nikogo nie muszę chyba przekonywać. Sam fakt, że można zebrać dane z pięciu różnych marek motocykli, które są ujeżdżane przez około 30 różnych kierowców, powinno dać klarowne wyobrażenie w temacie zbieranych doświadczeń.
Oponę Pirelli Diablo Corsa III testowało wielu kierowców jeżdżących w ubiegłym sezonie WSS, bo właśnie w tej serii nie można jeździć na slickach, co zostało skrzętnie przez Pirelli wykorzystane do testów przyszłego produktu finalnego. Efekt jest doskonały. Opona zaprojektowana trzystrefowo, czyli tak, że skład mieszanki i twardość gumy jest różna na całej szerokości bieżnika, a strefy te są rozstawione pod kątem konkretnych wymagań dla danej szerokości. Wiadomo, że inaczej opona pracuje, gdy jedziemy na wprost, a inaczej w pełnym złożeniu.
Dla Kowalskiego
Jak podaje samo Pirelli, nowa opona jest przeznaczona dla normalnych, codziennie jeżdżących motocyklistów, którym zapewni doskonałą przyczepność i sporą dozę bezpieczeństwa przy umiarkowanym zużyciu. Jako opona do motocykli typu Supersport nadaje się też doskonale do jazdy po torze, czy to w ramach treningu czy ostrzejszego ścigania. Przykładowe zdjęcie pokazuje, w jak niewielkim stopniu zostaje ona zużyta po całodniowej sesji na torze wyścigowym. Warto też nadmienić, że opona nie była założona na byle dychawiczny motorek, tylko na Suzuki GSXR 1000 K6. Jak wiadomo, ta maszyna nie ma najmniejszych problemów, by stargać gumę do stanu kapci naszego dziadka.
Dużym plusem Diablo Corsa III są też ceny. Oczywiście nie są tanie jak barszcz, ale w porównaniu z oponami konkurencji, wypadają na relatywnie tanie. Najlepsza wiadomość jest chyba taka, że już teraz są one dostępne w punktach dealerskich Pirelli na terenie całego kraju.
Ceny i rozmiary:
Przód - 120/65 - 751zł
120/70 - 786 zł
Tył - 180/55 - 1080 zł
190/50 - 1119 zł
190/55 - 1145 zł
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzetez ich wypróbuje :)
Odpowiedzlatam na tych diablo corsa 3 od 2008 dobrze trzymają winkiel polecam
OdpowiedzJutro zamawiam komplet tych Pirelli, jak nie będą świetnie to pojadę z Wami - myślę tu o tych co napisali ten artykuł :)
OdpowiedzTroche mało tych informacji. Przydałoby się wiecej i jakieś porównania.
Odpowiedzheja powinniscie dac wiecej motocykli heja
Odpowiedz