Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzePierwszy problem pojawił sie po wyjechaniu z salonu okazało się że silnik nie jest wyregulowany. Wróciłem do serwisu i następnego dnia odebrałem moto 100% sprawne. Co do awarji: -po małym rajdzie w terenie odkręciła się śróba w ramie 10 min i po kłopocie - światło stop odmówiło posłuszeństwa i znów serwis za darmo i w pare chwil załatwił sprawe. - pojawił się wyciek z uszczelki pod deklem silnika moto stało 8 dni w serwisie czekając na uszczelke po darmowej wymianie problem się nie powtórzył -ostatnia awarja to wyciek spod dźwigni zmiany biegów w serwisie wymieniono uszczelke ale po przejechaniu 1000 km cieknie dalej. Co do minusów: - krótki okres między przeglądami (2000km) - kiepskie opony - niewygodne siedzisko pasażera Biorąc jednak pod uwage cene 7500 zł moto jest warte każdej złotówki. Spalanie jest między 3-4 l. V max 130 km
OdpowiedzNo i już trochę jaśniej jeśli chodzi o eksploatację i wady. Trochę niepokojące są te wycieki, ale może to wina złego zamontowania uszczelki -serwis (lepiej żeby tak było); jeśli sądzisz inaczej to proszę napisz dlaczego. Rozumiem że teraz moto już masz dotarte i jeździsz ; czy wkręca się na obroty płynnie czy występują jakieś słabsze miejsca? I jeszcze jedno odnośnie odpalania motocykla, jest trochę informacji na temat tego że są problemy z odpalaniem (szczególnie jak jest zimny) a że zbliża się już jesień i jest chłodniej to jak tam u Ciebie, jaki masz teraz przebieg. Jesteś jak na razie jedyną osobą która opisuje jak się sprawuje to moto i jestem wdzięczny że się dzielisz tymi spostrzeżeniami. Jeszcze raz dzięki.
OdpowiedzPrzebieg 3300 km codziennie jeżdże zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cieżko powiedzieć nie znam sie na mechanice ważne że serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomniałem że ma naprawde kiepskie oświetlenie zwłaszcza z przodu w nocy niewiele widać. Na trasie prędkość przelotowa to 100-110 km/h powyżej nieprzyjemnie trzęsie.
OdpowiedzZmień żarówkę z 35 na 45 W. Ja tak zrobiłem u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.
OdpowiedzDzieki. Ma ktoś jeszcze jakieś ciekawe patenty co by usprawnić zippka?
OdpowiedzW moim Nitro też sączył się olej z uszczelek. Zalałem motor Mobilem S2000 10w40 oraz dokręciłem z jednej strony śrubki od dekla skrzyni biegów (były naprawdę słabo dokręcone) - od tej pory suchutko. Z innych rzeczy to należy zwrócić uwagę na gruby gumowy przewód odmy idący od silnika koło ramy. Na skutek drgań silnika ociera się on o ramę i z czasem może się przetrzeć.
OdpowiedzOgólnie jeśli ktoś ma nieco pojęcia o budowie motocykla to spokojnie można zrezygnować z serwisu, bo motorek jest naprawdę prosty w budowie i tym samym w naprawach.
OdpowiedzSprzedam mojego zipka tel 600-270-343
Odpowiedz