Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 99
Pokaż wszystkie komentarzePewnie, że można:) Gladius w PORDzie miał ustawioną ciasno dźwignię zmiany biegów. Noga mi ledwo wchodziła, na slalomie wolnym przy ostatnim słupku przypadkowo wrzuciłem luz i zanim się zorientowałem, musiałem się podeprzeć. Za drugim razem chciałem zdać za szybko i przejechałem slalom szybki ocierając spodniami słupek. Co prawda średnia wyszła 37 km/godz., ale egzaminator wskazał kierunek kasa. Dopiero za trzecim razem trafiłem na egzaminatora motocyklistę, a to już jest inny gatunek człowieka.
OdpowiedzGratuluje pozycji na motocyklu, skoro na wolnym slalomie trzymasz nogę pod dźwignią biegów...
OdpowiedzWiesz, czasem lepiej się nie odzywać i sprawiać wrażenie mądrego niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości.
OdpowiedzDobra rada, skorzystaj. Dobrze Ci napisał na slalomie wolnym wbicie przypadkiem luzu w trakcie już wykonywania to aż dwa razy czytałem, bo nóżka nie powinna być w miejscu gdzie ją miałeś. Szybki 37km/h to sporo za szybko, wyczucie prędkości i zrobienie go wolniej jest ważne ale niestety obcy motocykl i stres, jednak 37 to sporo ponad prędkość która celowałeś i na pewno miała ona wpływ na zawalenie. Ważna jest też prawidłowa pozycja nóg nie powinny dostawać jak żagle ale tutaj nic takiego nie sugeruję.
Odpowiedz