Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzeParę nieścisłości się pojawiło w tym artykule ... po pierwsze wymiana opony na szerszą bardzo pomaga w pokonywaniu zakrętów ( max 170 szeroka) , kolejna rzecz to hamulce, które są bardzo dobre i skuteczne jak na ten motocykl i zatrzymują go w miejscu ( warunek konieczny to sprawne przewody , klocki i dobry płyn ) ja jeżdżę z palcem środkowym na klamce i mam tak wyczuty hamulec , że w każdej sytuacji moto zatrzymuje. Co do kanapy to fakt , że po kilku set km robi się twarda , ale przecież zatrzymujemy się co 300km na tankowanie i można się rozchodzić . Zawieszenie faktycznie mogłoby być lepsze , ale w Czechach też daje rade :P Kolejną przesadzoną rzeczą jest dostęp do czynności serwisowych gdzie w tym motocyklu jest bardzo dobry, a chłodnice wystarczy poluzować i odchylić bez odpinania węży , zdjęcie baku z airboxem i plastików to 15min. Ktoś pytał o to czy nie będzie za mały - ja mam 185cm i 95kg i daje sobie świetnie rade . Podsumowując jest to motocykl idealny i lepszy od niego jest tylko sv1000 , jeżeli ktoś ma wątpliwości czy nie za mało mocy to zapewniam , że jeśli ktoś umie ją wykorzystać to na torze czy w mieście obskoczymy nie jednego litra z wielkim bólem **** dla wyprzedzanego. Jeździłem już r1 , 954, gsxr 750 , hornetem , ale ten motocykl daje mi największą radość i ile krotnie myślę o sprzedaży to dochodzę do wniosku , że nie ma na co zmienić . pozdro
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza