Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzePanowie, potrafiłby ktoś dobrać jakieś markowe opony do tego motocykla? Postanowiłem zmienić fabryczne chińskie opony po tym jak ostatnio w deszczu zaliczyłem szlifa na zakręcie przy prędkości 30-40 km/h. Jeżdżę motocyklem od niedawna i może brakuje mi jeszcze techniki, ale wątpię, żebym w tamtym przypadku popełnił jakiś błąd i to przy prędkości jak wyżej. Podejrzenie padło na kiepskiej jakości opony, zwłaszcza że gdzieś już czytałem, że na tych oponach trzeba bardzo uważać w deszczu. Szukam alternatywy w identycznym rozmiarze, ale nie ma. Jest tylko jakiś inny chińczyk, ale przecież nie będę wymieniał chińczyka na innego chińczyka, tylko jak już to na coś lepszego. Z tak małymi rozmiarami jest jednak problem, bo te małe rozmiary to głównie chinole. W grę wchodzi jedynie założenie czegoś w innym rozmiarze. Tylko w jakim? Przednia opona: 80/100, tył: 90/90 (w oryginale).
OdpowiedzKupiłem CB125F 2015 i po 28 latach przerwy na moto miałem wrażenie, że nie potrafię wchodzić w zakręty. Poczytałem opinie typu "Nie zmieniaj tego co opracowali inżynierowie" i zmieniłem... przód 100/80 tył 100/90 (ważne tylko opony premium). Wynik: umiem jeździć, hamować i tylko brakuje mi tych 28KM z przeszłości. A tym co tak radzą "Nie zmieniaj..." to lepiej nic nie powiem...
OdpowiedzCzy szerokość 100 weszła pod błotnik bez problemu - bo jest tam mało miejsca ?
OdpowiedzZgadzam się, seryjne opony to kaszanka, conti Go w oryginalnym rozmiarze to też kaszanka, nawet na suchym asfalcie łatwo się blokują jeśli nie jest idealnie czysty. Ja zmieniłem opony na Bridgestone Battlax BT-39 z przodu 100/80-17 52 S, z tyłu 120/80-17 61 S. Wymagało to nieco wygięcia na ciepło tylnego nadkola, a z przodu wymagało dorobienie mocowań dla błotnika tak aby siedział ze 2 cm wyżej, no i na tych oponach to można po ciasnych serpentynach jechać bardzo sprawnie. Bardzo trudno też zerwać na nich przyczepność, w zasadzie tylko kopiąc tylny hamulec można to zrobić. Różnica jest tak ogromna że mam wrażenie jakby fabryczne opony do cbf 125 miały na celu zamordowanie nowych kierowców bądź przynajmniej zniechęcenie ich na amen do jednośladów.
OdpowiedzSiemka. Jest szansa zobaczyć w jaki udało ci się podnieść przedni błotnik o te 2 centymetry?
Odpowiedz