Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 65
Pokaż wszystkie komentarzeOtrzymałem odpowiedź z Biura Kingwaya na link przesłany im pocztą elektroniczną... Oto jak traktują klienta, który zakupił za gotówkę ich sprzęt: Data: 2009-03-23 20:15:24 Temat: Re: Zapraszam do lektury. "jak nas tak chcesz straszyc to chyba chyba wybrales złą droge,, mialem jutro rozwiazac twoj problem z dilerem aby cie w zorowo obsluzyl, ale niecierpie jak ktos bawi sie jakis szantaż" Mało że z błędami stylistycznymi, to jednocześnie naprawiałem skuter prywatnie, bo te słynne punkty dealerskie które siecią oplatają Polskę odmówiły mi przyjęcia sprzętu. Powód? Bo zakupiłem z salonu z Poznania, a nie u nich w sklepach... Na emaile NIE REAGUJĄ, I NIE ODPOWIADAJĄ... Nie polecam nikomu takich przejść jakie mam ja obecnie. A email jest do wglądu, i w każdej chwili jestem gotów go wysłać na życzenie internautów...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza