Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeOtóż to! Osoby, które rzeczywiście są w stanie utrzymać maszynę w stanie czasem nawet lepszym niż fabrycznym zdarzają się niezwykle rzadko. Natomiast jest cała masa osób, gdzie naprawa motocykla polega na stosowaniu najtańszych możliwych środków, tyrtytek, taśmy klejącej, dodatków do oleju/paliwa i ogólnie dorabianiu części z tego, co akurat jest pod ręką. Inna sprawa, że o dobry warsztat w Polsce nadal dosyć trudno...
OdpowiedzLudzie nie oddają sprzetów do serwisu z kilku zasadniczych powodów. Przede wszystkim brakuje im na to kasy, po drugie nie ufają serwisom które często partaczą robotę. Inna sprawa że serwisy nie potrafią zabiegać o klientów i straszą cenami. Przyczyn jest wiele.
Odpowiedz