Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 15
Pokaż wszystkie komentarzeOj dzieci - co wy wiecie o slinikach. Nie żadenV 8 American, tylko Long Block Hemi miedzy 5.7 a 6.7 litra. To jest najpopularniesza jednostka wytkana w takie pojazdy w stanach. I wcale nie musi mieć 500 KM, wystarzy 350, tylko moment, moment koledzy się liczy!
Odpowiedzpisano juz o tym mln razy a tu nadal jak muchy z gufna wylatuja takie bzdóry o momencie ze to on odpowiada za przyspieszenie ui napisze bo niemam co robic jeszcze raz katalogowa wartosc maks momentu obrototwego na wale siilnika znajac jeszcze przy jakich pobrotach wystepuje powie nam jaka moc bedzie mial ten pojazd tylko i wylacznie przy tych obrotach i zacdnych innych znajac to i mase pojazdu jego cx bedzie wiadomo jakie przyspieszene osiagnie pojazd tylko i wylaczne przy tych obrotach ktora tow artosc sama w sobie przy np 3000 obr/min sie nie rusza( i przyspieszenie nemoze wgl wystapic ale pominmy dokaldna analize )chodzi o to ze sam moment katalogowy nawet komus kto sie na tym zna niepowie jak dany pojazd spalinowy bedzie przyepiseszal na maxa itd bo np max moment moze wystepowac przy zalozmy 3000 a niewiadomo ile go jest przy 6000 ile przy 1500 trzeba miec caly wykres momentu przed oczami i nawet majac to niebedzie w stanie nikt okreslic wktorym momencie pojazd osiagne szczytowe prrzyspieszenie bedzie wstanie to okreslic tylko osoba ktora z doswiadczenia mniej wiecej pamieta mln innych wykresow ktore widziala(analogia) i ktore oprocz samego momentu mialy odrazu wyliczona do tego momentu moc w calym zakresie obrotow tylko wykres mocy w calym zakresie wyliczony z momentu i obrotow silnika pokazuje gdzie jest szczyt przyspeiszenia danego pojazdu zapamietaj to i niepisz nastepnym razem tych debilnosci mam turbo disla i ma 300 nm przy 2000 gdybym go trzymal na kazdym biegu wokolicy 2000 obroow chcac uzyskac max przyspeiszenie zostal bym daleko z tylu za dokaldnie tym samym autem trzymajacym sie na kazdym biegu szczytu mocy w okolicy 4000 obr /min i moze tak 300 km i 150 nm przy odpowiebnio zestopniowanej skrzyni bedzie 2 razy szybsze niz 300 nm i 150 km w tej samej "budzie"
Odpowiedzwłasnie znalazłem prawdopodobne dane na temat tego auta ktory odjechał sv 650 według jednego zródła ma 1200 km przy 350 km to ten cadilac czy co to jest wgl by nieodjechał tej sv przy tak niskiej predkosci .
Odpowiedzmoemnt sie wgl nieliczy przy 350 km róznica w przyspieszeniu do 500 km wyniesie 30-40 % przy odpowiedno zestopniowanej skrzyni ,w tym amerykanskim wozie wazacym zapewne minimum 1500 kg 350 km by niestarczyło zeby tak odjechac sv 650 przy predkosci przy ktorej odjechał a zaczeli zponizej 100 pewnie, 500km byc moze by starczyło mysle ze mial wiecej pod maska .
OdpowiedzI przy okazji mała uwaga do Boczo: nazywanie Chevy BelAir marką Odsmobila to zwykłe świetokradztwo. Oldsmobile i Chevrolet (należący do GM) to była konkurencja.... Oldsmobile wziął się nie od starego czyli "Old", ale od nazwiska załozyciela pana Olds'a.
Odpowiedz