Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeOd wersji Sport wolałbym dopłacić i kupić Aprilię SRV850, mocniejszy silnik i w dodatku V-twin, od GT wolałbym wybrać coś od Hondy... Integra albo SW600, bo różnicy w cenie to ponad 10tys. W skrócie mówiąc za pomimo tego, że skutery faktycznie mogą być fajne to i tak przegrają z bardziej doświadczoną konkurencją. Jeśli komuś naprawdę zależy na dynamicznej jeździe to wybierze SRV zamiast BMW Sport i dopłaci 5tys, bo różnica będzie ogromna i ten V2:) A jeśli ktoś potrzebuje czegoś do dalszych wypadów i wygodniejszego zawieszenia wybierze Integrę albo największe Srebrne Skrzydło, bo różnica w cenie 10tys to ogromna różnica. W skrócie następne modele bardziej dla fanboyów BMW podobnie jak SS, bo za mniejszą kasę możemy kupić Busę. Jedynie K1600GT jest genialnym motocyklem, bo silnik jest tak genialny że w czasie jazdy tak naprawdę nic więcej się nie liczy. Chociaż i tak wybrałbym Kawe 1400GTR, bo nawet ten silnik nie jest wart ponad 30tys więcej. Tyle ode mnie i czekam na krytykę ludzi uzależnionych od BMW.
Odpowiedza kogo to obchodzi co ty bys wolal?
OdpowiedzGdyby w tym co piszesz było choć trochę sensu to Gilera GP800 (teraz SRV850) i SW600 sprzedawałyby się rewelacyjnie. Tymczasem przez GP800 firma Gilera o mało nie zbankrutowała, a o SW nikt jeszcze nie słyszał nawet w Hondzie. Na zachodzie dobrze sprzedają się Burgmany i TMax i to był punkt odniesienia a ceny Beemek wcale nie są od nich wyższe. BMW ma wyrobioną markę, jeśli cie to uwiera to po prostu nie kupuj i nie oczerniaj bezpodstawnie.
Odpowiedzchłopcze nikt nie słyszał o Hondzie SW ? na południu Europy SW600 a przede wszystkim SW400 ( podobnie jak ich poprzednicy Silver Wing 400 i 600) sprzedają sie bardzo dobrze ( lepiej niz Burgman nieco słabiej niz T-max). Zadaj sobie troche trudu i poszukaj statystyk sprzedaży zanim zaczniesz bić piane.
OdpowiedzNo tak sie składa że znam włoskie klimaty. SW400 jest rzeczywiście popularny, ale to jednocylidrowiec i zupełnie inna, niższa klasa. SW600 to rzadkość na drogach.
OdpowiedzSW-T400 ma całkiem oddzielne DWA cylindry! Jest tylko 1500PLN tańszy, a waży tyle samo, co SW-T600. Warto wiedzieć, o czym się pisze...
OdpowiedzSW 600(35500) w polsce drozsze od SW400 (34000) o 1500PLN co stoi na przeszkodzie by kupić wg Ciebie pojazd wyzszej klasy ?
OdpowiedzTo oczywiste, tylko dzikusy z północy (jak się we Włoszech mowi o Polsce i okolicy) tego nie rozumieją. Po co ci krowiasta SW600 jak SW400 jest tansza przy kupnie i ma mniejsze spalanie a jeździ dużo fajniej. Mniej znaczy lepiej. A Tmax, SRV i C600 to inna liga bo to skutery z zabudowanym silnikem w ramie, inna technologia ale i wyższa cena.
OdpowiedzDzikusy z południa ( jak mówia w Polsce ) kupuja mniejsze pojemnosci Hondy. W zeszłym roku królem sprzedazy skuterów był we Włoszech Honda SH300 ( w Polsce kosztuje z ABS 20tys ) sprzedano we Włoszech ponad 12tys sztuk, drugi opd wzgledem popularnosci jeset SH150 - ponad 5tys sztuk kolejny to SH125 ponad 5tys sztuk , potem długo nic i Piagio Liberty
OdpowiedzJeździłeś na SW600, bo piszesz że nawet w Hondzie go nie widzieli a jednak lepiej się prowadzi od niego SW400? Porównywałeś oba? I gdzie widzisz oczernianie? Piszę jedynie swoją opinię, a od tego są komentarze. Jeździłeś na tych sprzętach? Ja jeździłem i opisuję jedynie swoje doświadczenia. Suzuki B nawet nie biorę pod uwagę, bo jest troszkę przestarzały. T-max to niestety troszkę niższa klasa pojemnościowa, ale i tak daje radę. SW 600 sporo różni się od 400 i tu nie ma co gadać, różnicy w spalaniu jakiejś strasznej nie ma a w dynamice jest. Różnica 1,5tys zł to żadna różnica przy takiej kasie, a sprzęt na dłuższych trasach mniej się męczy. Zatem może Panie Kolego doczytasz i pojeździsz troszkę sprzętami które komentujesz, a później zaczniesz się wypowiadać na ich temat. I kto tu oczernia bezpodstawnie?
OdpowiedzJeździłeś na SW600, bo piszesz że nawet w Hondzie go nie widzieli a jednak lepiej się prowadzi od niego SW400? Porównywałeś oba? I gdzie widzisz oczernianie? Piszę jedynie swoją opinię, a od tego są komentarze. Jeździłeś na tych sprzętach? Ja jeździłem i opisuję jedynie swoje doświadczenia. Suzuki B nawet nie biorę pod uwagę, bo jest troszkę przestarzały. T-max to niestety troszkę niższa klasa pojemnościowa, ale i tak daje radę. SW 600 sporo różni się od 400 i tu nie ma co gadać, różnicy w spalaniu jakiejś strasznej nie ma a w dynamice jest. Różnica 1,5tys zł to żadna różnica przy takiej kasie, a sprzęt na dłuższych trasach mniej się męczy. Zatem może Panie Kolego doczytasz i pojeździsz troszkę sprzętami które komentujesz, a później zaczniesz się wypowiadać na ich temat. I kto tu oczernia bezpodstawnie?
Odpowiedz