Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeOMIJAĆ SKUTER SERWIS Z DALEKA. szerokim łukiem. Nie nadają sie nawet do tego żeby u nich kupić skuter bo istnieje ogromne prawdopodobieństwo że źle go przygotują do odbioru. Jedyne co tam można kupić to kask i drobne akcesoria i ew.pooglądać motorki.
OdpowiedzTAK PISZE WYRZUCONY Z PRACY ZA SZWINDLE PRACOWNIK Z ZAWIERCIA RAFAŁ. Kit...-...ski.
OdpowiedzMarek Went..ski
OdpowiedzUczepili się jakiegoś oszołoma Rafała K czy jakoś tam i próbują zwalić całe forum na niego to jest forum motocyklowe i kit w oko Rafałowi K czy jak mu tam liczą się fakty więc ochłoń koleś i przestań zwalać negatywne opinie na jakiegoś pal...ta
OdpowiedzNie pisz bzdur człowieku bo opisze jak już 40 dzień trzymacie mojego 607 na swoim serwisie. Nie żaden Rafał jakiś tam tylko doskonale wiecie kto. Uprawiacie spychologie, kłamiecie a nieporadne mechaniory nie są w stanie zdiagnozować usterki układu napędowego w skuterze prostym jak budowa cepa przez 40 dni!!!! Pan Rafał to mi go co najwyżej wydawał nowego (co prawda bez działającej prawej kontrolki kierunku i ze schodzącym przez wentyl powietrzem z przedniego koła) i załapał sie na pierwszą waszą diagnoze co do usterki. Ale to było koło 27 czerwca jak już z tydzień stał u was. Dziś jest 26 lipca a skuter wciąż stoi u was. To że go przy okazji poobijaliście to temat na zupełnie inną dyskusje. Tak misiu tęczowy. Właściciel czarnego 607. Moja noga w waszej zasmarkanej firmie nie stanie. I uważam że moim moralnym obowiązkiem jest przestrzec wszystkich przed wami. Kłamiecie, unikacie, nie dotrzymujecie terminów. A jeszcze z rozmów z innymi "zadowolonymi" klientami wychodzi na to że przegląd robicie tydzień i jeszcze potraficie wygenerować nowe usterki.
Odpowiedzwidze ze kolega ma ten sam problem co ja. o jakim serwisie piszesz poprostu go nie ma, tam sie nie pracuje tylko zabiera skutery i trzyma po 3 tygodnie... i oddaje zlomy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzpopieram odpowiedz panska moja noga tez niepostanie juz wtej firmie bylem z panem przy odbiorze czarnego junaka 607 i jestem naocznym swiadkiem ich nieporadnosci dzis zadzwonie do firmy juna trzeba by poprzez firme junak zabrac im koncesje na naprawianie u nich skuterow pozdrawiam .jak znajde nowy wartosciowy serwis napisze.junak 607 czarno pomaronczowy.
Odpowiedzooo. witam czyli też się jednak w piątek nie udało odebrać "po karterze" ? Co stanęło na przeszkodzie? Była burza? Zgubili klucze od serwisu? Częsci nie dojechały? Ceny karterów na światowych rynkach skoczyły w górę? Jakieś tłumaczenie wymyślne było czy tylko było im przykro ?
Odpowiedzwitam bylo gradobicie dzwonilem dzis do almotu jedna 607 jedzie do nich do almotu bo sobie na modlinskiej nieporadzili,niewiem czy to niepanski,ja jade dzis jak dzwonilem czy dzi s odbior ps, odzwonia ,zaczyna mi sily brakowac do tego serwisu.bede w kontakcie napisze jak sie sprawy maja bede wdzieczny tez za panski komentarz jak tam z poanska 607 pozdrawiam .j.72
Odpowiedztak, to mój podróżuje. Tu sie bardzo ładnie ALMOT zachował i zareagował bardzo profi a nawet jak na razie bardziej niżbym tego oczekiwał. Przy czym ja już miałem ten etap że byłem/jestem gotów wysłać go na własny koszt do dowolnego kompetentnego, wskazanego serwisu w PL i zapłacić za całą naprawę z własnej kieszeni bo wole wydać nawet i 1000 i mieć niż wydać 0 i dalej nie mieć. Normalnie ochrona inwestycji. Już pomijając termin czy warunki gwarancji bo nie mam czasu sie o to szarpać - aby ktoś kto umie go naprawić w niego popatrzył i zrobił albo stwierdził że "panie to amelinium, tego pan nie pomalujesz", lepiej nie będzie.
Odpowiedzwitam moj dzis jedzie tez do almotu takze z modlinskiej pojada DWA MAM NADZIEJE ze nietrzeba bedzie dlugo na odbior czekac i ich nieporysuja musze to dokladnie sprawdzic przy odbiorze .pozdrawiam j.72
Odpowiedzale co się stało? były jakies próby naprawy ? czy po prostu nic w temacie?
Odpowiedzproby byly jak wiadomo i skonczylo sie wyslaniem do almotu .czekam na telefon z almotu.zobaczymy .ps. pan juz wrescie odebral swoje 607.
OdpowiedzNie, jeszcze nie mam żadnej informacji. Wczoraj dopiero miał być odebrany ze skuter-serwis.pl wiec dziś pewnie dopiero dotarł na miejsce.
Odpowiedzno mój jest od piątku podobno już po naprawie i w poniedziałek ma wrócić do mnie. Czyli tak biorąc pod uwagę że w zeszły poniedziałek skuter dopiero wyruszył z Modlińskiej a w piątek rano był już zrobiony- to tak ona oko dało się go naprawić w 4 dni. Zakres naprawy zresztą kompletnie nie pokrywa się z diagnozami fachowców ze skuter-serwis.pl. Tak na marginesie panowie - to nie karter, nie łożysko, nie sprzęgiełko i nie wariator. Teraz się zastanawiam czy wiedzieli że to nie karter tylko ich "tuning" nawalił i za naprawę musieli by wydziobać z własnej kieszeni i stąd to przeciąganie sprawy czy po prostu nawet tego nie umieli zdiagnozować.
Odpowiedzpopieram ale coz kupilem tam skuter i tez sie mecze ale jak go odbiore przenosze sie do innego serwisu .junak 607
Odpowiedz