Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeOK. Czekamy zatem na opis i zdjęcia Twojego projektu. Rozumiem, że silnik też zaprojektujesz, bo jeśli czytałeś tekst, to wiesz, że rama jest budowana od zera, a z K4 został tylko silnik, kilka elementów zawieszenia i osprzętu. Wiadomo, że można nakupić gadżetów z górnej półki i je powkładać bez ładu i składu. Ale tu sytuacja jest inna. Po prostu szkoda było wkładać byle co, skoro cała konstrukcja jest IMHO warta inwestycji w dobry osprzęt.
OdpowiedzSzukając w sieci większej ilości informacji znalazłem co nieco, a w poprzedniej odpowiedzi strzeliłem babola, dlatego muszę się poprawić i zadać pytanie: Ile elementów ramy jest formowanych przez autora "Cedziora" i ile spawów jest położonych także przez niego??
OdpowiedzHej. Tekst czytałem i .......... gdzie jest napisane, że "rama własnej konstrukcji" ?? a to że Thresher to równie dobrze może być kupiona od firmy specjalizującej się w tej branży. Co do wypowiedzi kolejnego użytkownika odnośnie "szukania w necie" - tutaj oceniałem ten artykuł, bo niby po co mam weryfikować informacje w jednym miejscu informacjami zawartymi w innym miejscu?? Teraz po poszukiwaniach, wiem że rama samoróbka i pełny szacunek za ten wyrób. Mimo to nie chodzi tu o wytykanie palcem lepszych i gorszych tylko o ogólno-światową mentalność odnośnie budowania, która w 95% polega na wykładaniu grubej kasy i składaniu tak jak wspomniałem klocków lego. Mimo tego całego zamieszania i tak sądzę, że to ładna konstrukcja i w dodatku pochodzi z PL :) p.s. co do treści artykułu.....gdzie tu jest pasek klinowy?? 100% seryjnych jak i customowych motocykli wykorzystuje do przeniesienia napędu paska zębatego. pozdrawiam Piotra
OdpowiedzOK. Dla pełnej przejrzystości: rama jest zbudowana przez firmę Thresher na projekcie opracowanym wspólnymi siłami Szajby i chłopaków z Threshera. Oczywiście nieco dokładniej miało to być opisane na stronie ale po pierwsze: artykuł najpierw miał/ma się ukazać w prasie, a nie jestem w stanie wymyślać kilku tekstów o tym samym, bo i po co? a po drugie: nie można liczyć na pełny opis techniczny, bo taki tekst ma zainteresować nie tylko inżynierów budowniczych, ale nieco szersze grono odbiorców, którzy niekoniecznie odróżniają pasek klinowy od zębatego. Darujcie mi już ten pasek, bo miałem pół dnia na napisanie tego tekstu a byłem po 3 dniach targów, kilku godzinach snu i 8-miu w robocie. Pozdrawiam i zapraszam na http://www.szajba.eu.org/tuning/projekt-cedzior i http://www.hayabusa.eu.org
Odpowiedz