Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeO matko, 6.5litra? Chyba na gumie nim jeździliście non stop .. Apropos: idzie na gumę? Dziś jadę na jazdę próbną właśnie gsx-f i już się nie mogę doczekać. Jeśli rzeczywiście jest taki stabilny (conajmniej jak Z750) to chyba go sobie sprawię.
OdpowiedzWrażenia po jeździe próbnej: Lusterka, siodło, pozycja (mam 178cm) hamulce i stabilność absolutnie wzorowa. Mistrzostwo świata. Prowadzenie w korku bardzo dobre jak na tą masę. Zwinny, zwrotny, stabilny fajny. Do Z750 ciut mu brakuje, ale jest dobrze. Zdecydowanie lepiej niż można przypuszczać widząc 240kg masy własnej. Silnik dobry, chociaż zdecydowana ciut szarpiąca reakcja na gaz pozostawia nieco do życzenia (ale to ma być prawie-ścigacz, więc może przypasować). Z dołu nie robi takiego wrażenia jak Z750 ale zupełnie nie szarpie i jest bardzo elastyczny. Rusza z dwójki bez żadnego problemu. Przy pełnym odkręceniu, trzeba mieć wcześniej plan co dalej, bo szybko robi się za szybko ;-) Owiewka niezła, dopiero przy 160km/h zauważyłem że ciut wieje i trza by się było schylić. W czasie testu było 30st C i w nogi w korku zaczynało na prawdę robić się ciepło. Silnik niemiłosiernie się grzeje i łatwo się poparzyć, zwłaszcza w krótkich spodenkach. Ogólne wrażenie jest bardzo pozytywne. Brzmi i prowadzi się jak prawie-ścigacz jednocześnie zabierając maksymalnie aż 214kg ładunku. Warto go przemyśleć. Akcesoryjne wydechy i cały ten tuning mogą wydobyć z niego to czego seryjnie mu brakuje. Uważam, że ten motór wspaniale nadaje się do dłuższych wycieczek.
Odpowiedz