Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeNo właśnie "legenda nigdy nie rodzi się od razu". Czasem potrzeba na to lat 20-stu jak w przypadku V-Maxa, czasem jak w przypadku Indiana, Triumpha czy też wspomnianego Bugatti lat stu... Czasem ponownego "wskrzeszenia" marki. Tak czy inaczej każde z działań na rynku wymaga ogromnych środków finansowych. Na prototyp, rozpoczęcie i utrzymanie płynności produkcji, promocję i marketing, reklamę i serwis.
OdpowiedzDzięki tak pesymistycznym obliczeniom prawdopodobnie umarł nasz Junak. A nuż Czesi wezną się za du..pę. Nie ważna promocja i reklamy, to twór dosłownie z piekła rodem, 6 cylindrów ubchać w ksztaut bioder Naomi Campbell? I do tego to wygląda jeszcze jak Ducatti? Dla fascynatów bezcenne, poza tym(muszę zahaczyć znowu o rynek czterokołowy) Ferrari, Lamborgini nie muszą się reklamować a mają klienów, stałych klientów więc o ile rozpoczną seryjną produkcję to wróże im sukces. 240 Km na dwóch kołach? Tego nie da się ominąć. Ktoś napisał ze będzie ważył ze 300kilo, to był chyba ślepiec patrząc na konstrukcję. Kończąc mam nadzieję że to przytrze trochę nos japońcom bo co w Czechach to w Europie i w sumie nasze :D Może będzie się czym wreszcie pochwalić...
Odpowiedzniedokonca slepiec znalazłem info ze masa z pełnym bakiem bedzie oscylowac w granicach 270 -280 kg :) pozdrawiam co i tak oznacza ze bedzie to najprawdopodobniej nowy rekordzista wsród seryjnych sprzetów na 1/4 mili
Odpowiedzi mam tu namysli predkosc po 400 metrach nie czas czas mnie kompletnie nieinteresuje vmax osiagnał wsród seryjnych motocykli najlepszy czas 9.6 sekundy ale predkosc zaledwie 220 km/h dla porównania s1000 rr zrobiła 10.1 ale 240 km/fgr ma szanse złamac bariere 250 km/h:P
Odpowiedz